Παράρτημα I- Εγχειρίδιο Ποιότητας

 

Πολιτική Ποιότητας

 

Ο σκοπός της Black Light είναι να ενδυναμώσει εταιρείες, οργανισμούς, υπηρεσίες και εκπαιδευτικά ιδρύματα, παρέχοντας εξειδικευμένες λύσεις και εκπαίδευση για την κατανόηση και τη στήριξη των ατόμων με κινητικές, αισθητηριακές αναπηρίες και νευροδιαφορετικότητα.

Το όραμά μας είναι η ισοτιμία των ανθρώπων με αναπηρία και νευροδιαφορετικότητα μέσα στο κοινωνικό σύνολο, η παροχή ευκαιριών ώστε να αναδείξουν τον καλύτερο δυνατό εαυτό τους και η ένταξη τους στο κοινωνικό σύνολο. Οι υπηρεσίες μας προσφέρουν τη μέθοδο και τα εργαλεία, ώστε οι άνθρωποι με αναπηρία να έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν με τη μεγαλύτερη δυνατή πληρότητα τη ζωή τους.

 

Οι δραστηριότητες της Black Light αφορούν σε :

  • Παροχή Υπηρεσιών Εκπαίδευσης σχετικά με τις αισθητηριακές αναπηρίες, την κινητική αναπηρία και τη νευροδιαφορετικότητα σε καταστήματα λιανικής πώλησης, σε εταιρικά περιβάλλοντα, σε πολιτιστικούς χώρους και σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης
  • Εκπαίδευση εταιρικών στελεχών για τη διαχείριση της επικοινωνίας με άτομα με αισθητηριακή ή κινητική αναπηρία
  • Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σχετικά με την προσβασιμότητα ατόμων με αισθητηριακή αναπηρίας σε ιστοσελίδες και eshop
  • Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για τη διαμόρφωση χώρων προσέλευσης κοινού, εταιρικών εγκαταστάσεων και εργασιακού περιβάλλοντος, ώστε να είναι προσβάσιμος για άτομα με αισθητηριακές ή κινητικές αναπηρίες.

 

Οι στόχοι μας είναι :

  • Η πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση της κοινωνίας μέσω της δημιουργίας κατάλληλων εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
  • Η κοινωνικοποίηση και η ένταξη των ατόμων με αναπηρία και νευροδιαφορετικότητα στην κοινότητα, η διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους και η εξασφάλιση ίσων ευκαιριών στην αυτονομία, την ποιότητα ζωής και την ατομική τους εξέλιξη.

 

Οι επίτευξη των στόχων θα γίνει μέσα από:

  • τη συνεχή αξιολόγηση και επικαιροποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και των συμβουλευτικών υπηρεσιών
  • την παρακολούθηση της αποδοτικότητας των διεργασιών του μέσω συγκεκριμένων στόχων, οι οποίοι ανασκοπούνται και επικαιροποιούνται συστηματικά
  • την αντιμετώπιση και μείωση των παραπόνων από τα ενδιαφερόμενα μέρη
  • τη συνεχή επιμόρφωση του προσωπικού μας
  • τη συνεχή παρακολούθηση και τήρηση του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου
  • τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
  • τη διάθεση των απαραίτητων πόρων για τη παροχή των υπηρεσιών και τη λειτουργία του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.

 

Η Διοίκηση