Black-Light | Σεμινάριο εξυπηρέτησης τυφλών πελατών
139
page-template-default,page,page-id-139,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Σεμινάρια Εξυπηρέτησης Τυφλών Πελατών

Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της, η Black Light έχει αναπτύξει με ιδιαίτερη επιτυχία, ένα σεμινάριο εξυπηρέτησης τυφλών πελατών σε καταστήματα λιανικής πώλησης. Η διεξαγωγή του σεμιναρίου υλοποιείται  από ανθρώπους με και χωρίς αναπηρία όρασης, οι οποίοι μυούν τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης στα μυστικά μιας εξαιρετικής εμπειρίας πελάτη.

 

 Θεματικές ενότητες

 

  • Προσέγγιση και συνοδεία κατά την είσοδο στο κατάστημα
  • Σωστή παρουσίαση προϊόντων (ιδιότητες, οφέλη) και περιγραφή υπηρεσιών, με πραγματοποίηση εικονικής αγοράς και τους εκπαιδευόμενους σε εναλλασσόμενους ρόλους πωλητή και τυφλού πελάτη.
  • Πληρωμή στο ταμείο και έξοδος από το κατάστημα

 

Γιατί να επιλέξετε το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σεμινάριο;

  • Λαμβάνοντας υπόψη πως σύμφωνα με διεθνείς έρευνες κορυφαίων οργανισμών:
  • «Εμπειρία Πελάτη είναι το αποτέλεσμα από την αλληλεπίδραση μεταξύ μιας επιχείρησης και ενός πελάτη καθ’ όλη την διάρκεια της σχέσης τους» | Wikipedia
  • «Εμπειρία Πελάτη είναι το αθροιστικό αποτέλεσμα πολλαπλών στιγμών επαφής κατά τη διάρκεια της σχέσης ενός πελάτη με την επιχείρηση» | Forbes

 

  • … γίνεται αντιληπτό πως όχι μόνο η σωστή εξυπηρέτηση αλλά η συνολική εμπειρία πελάτη ως ολιστική προσέγγιση, συμβάλλουν στη δημιουργία βάσης πιστών πελατών, προσέλκυσης νέων, άρα αύξησης τζίρου και κερδοφορίας!

 

Αλληλεπιδρώντας με εκπαιδευτές που βιώνουν την αναπηρία της όρασης, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να αντιληφθούν βιωματικά τις καταναλωτικές ανάγκες της αντίστοιχης ομάδας πελατών και θα εγκαταλείψουν τα στερεότυπα που συσσωρεύονται συχνά γύρω από την τυφλότητα.

Skip to content