Black-Light | Σεμιναριο καταστηματων
139
page-template-default,page,page-id-139,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Σεμιναριο καταστηματων

Στην Blacklight, πιστεύουμε ότι ο κάθε επαγγελματίας θα πρέπει να μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάθε ιδιαιτερότητα ενός πελάτη. Μέσα από το εκπαιδευτικό σεμινάριο μας πάνω στην εξυπηρέτηση τυφλών πελατών, ο κάθε επαγγελματίας έχει την ευκαιρία να αλληλεπιδράσει με άτομα με απώλεια όρασης και να κατανοήσει την διαφορετικότητα των ανθρώπων με οπτική αναπηρία.

 

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εξοικείωση με τις ανάγκες των καταναλωτών με αναπηρία όρασης και η εκπαίδευση πάνω σε τεχνικές για την βέλτιστη  παροχή υπηρεσιών που αφορούν στη συγκεκριμένη κατηγορία πελατών.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ανθρώπους που εργάζονται σε φυσικά σημεία πώλησης και  εξυπηρέτησης πελατών.

 

  • ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ

 

Γιατί να παρακολουθήσει κανείς το συγκεκριμένο σεμινάριο;

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε άμεση επαφή με ανθρώπους που βιώνουν οι ίδιοι την  τυφλότητα, γνωρίζοντας έτσι τις διαφορετικές λειτουργικές τους ανάγκες και κατανοώντας πλήρως τους τρόπους με τους οποίους θα πετύχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση τους, στοχευμένα και στο μικρότερο δυνατό διάστημα. Μέσα από τις ειδικά διαμορφωμένες ενότητες  του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα δουλέψουν συνεργατικά, καλλιεργώντας κλίμα εμπιστοσύνης και ομαδικού πνεύματος μεταξύ τους, θα μπορέσουν να εκφράσουν απόψεις και προβληματισμούς γύρω από κοινωνικά ζητήματα όπως το φαινόμενο του αποκλεισμού συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων από κοινές δράσεις, το κοινωνικό στίγμα καθώς και την πιθανή  αμηχανία και άγνοια σχετικά με την αναπηρία.

 

  • ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

 

Γιατί να λάβει μέρος, μία εταιρία, στο εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα;

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρέχουμε αποτελεί μια εταιρική κοινωνική δράση, η οποία γίνεται με οργάνωση, μεθοδικότητα και προγραμματισμό και εγγυάται να επιφέρει ευνοϊκά αποτελέσματα, καθώς τέτοιου είδους κοινωνικές δράσεις διαδραματίζουν ουσιαστικό ρόλο στην εδραίωση θετικής φήμης της επιχείρησης ή του οργανισμού, η οποία με τη σειρά της συντελεί μακροπρόθεσμα στην αύξηση της κερδοφορίας,.  Είναι μια επένδυση για τις εταιρείες η οποία έχει 100 τοις 100 απόσβεση.

Πόσο σημαντικό λοιπόν είναι για μια σύγχρονη επιχείρηση να ασχοληθεί σοβαρά με την εταιρική κοινωνική ευθύνη; Η απάντηση είναι η προφανής. Είναι πραγματικά πολύ σημαντικό. Αρκεί μόνο να ρίξουμε μια ματιά στα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης παγκόσμιας, διαδικτυακής έρευνας της Nielsen για την εταιρική υπευθυνότητα που διεξήχθη  σε 60 διαφορετικές χώρες, όπου συμμετείχαν πάνω από 30.000 καταναλωτές της Ευρώπης, της Ασίας, της Ωκεανίας, της Αμερικής και της Μέσης Ανατολής.

 

Όσον αφορά την Ελλάδα και σε σχέση με τον μέσο όρο των λοιπών χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, φαίνεται ότι, οι Έλληνες καταναλωτές, κατά δήλωσή τους, να είναι περισσότερο διατεθειμένοι να πληρώσουν επιπλέον χρήματα για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που προέρχεται από μια επιχείρηση, η οποία δηλώνει ότι στοχεύει στο να έχει ένα θετικό κοινωνικό ή περιβαλλοντολογικό αντίκτυπο, σε ποσοστό 44% έναντι 40%, που είναι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος.

 

Μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι εταιρείες που συμμετέχουν έχουν την δυνατότητα  να ενισχύσουν σημαντικά την κοινωνικοποίηση των ατόμων με τύφλωση, δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες προσβασιμότητας και σεβασμού δίνοντας ταυτόχρονα στους εργαζόμενους τους το μήνυμα της έμπρακτης συμμετοχής στην ισότιμη αντιμετώπιση όλων.

 

  • ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

 

Το σεμινάριο διαρκεί τρεις ώρες και περιλαμβάνει τις εξής ενότητες:

 

  • Εισαγωγή, Γνωριμία εισηγητών και συμμετεχόντων, ενημέρωση σχετικά με το πρόγραμμα και το διαδικαστικό κομμάτι που θα ακολουθηθεί κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, παρουσίαση της ΚοινΣΕπBlackLight, (15 λεπτά)
  • Εκπαίδευση στην εκμάθηση τεχνικών συνοδείας τυφλών ατόμων, μέσω βιωματικών παιχνιδιών και αντιστροφής ρόλων, (50 λεπτά).
  • 15 λεπτά διάλειμμα
  • Παρουσίαση προϊόντων. Εκπαίδευση σε τρόπους παρουσίασης προϊόντων και υπηρεσιών που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών με απώλεια όρασης. Η εκπαίδευση προσαρμόζεται στον τρόπο με τον οποίο  το κάθε κατάστημα επιθυμεί να προωθήσει τα προϊόντα του. (60 λεπτά)
  • Συζήτηση  και κλείσιμο του σεμιναρίου. Συμμετέχοντες και εισηγητές συζητούν για την εμπειρία που αποκόμισαν, καθώς και για τυχόν απορίες που προέκυψαν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας (30 λεπτά).

 

Το σεμινάριο υλοποιείται στον χώρο του καταστήματος.