Black-Light | Σεμινάριο εξυπηρέτησης τυφλών πελατών
139
page-template-default,page,page-id-139,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Σεμινάριο εξυπηρέτησης τυφλών πελατών

Στην Black Light, πιστεύουμε ότι οι εργαζόμενοι στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών θα πρέπει να μπορούν να αντεπεξέλθουν σε όλες τις κατηγορίες πελατών, φροντίζοντας να παρέχουν σε όλους ισότιμη πρόσβαση στα προϊόντα τους. Γι’ αυτό το λόγο, είμαστε οι πρώτοι στην Ελλάδα που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε σκπαιδευτικά σεμινάρια εξυπηρέτησης τυφλών πελατών σε καταστήματα λιανικής  πώλησης.
Σκοπός του σεμιναρίου:
Η εξοικείωση των συμμετεχόντων  με τις ανάγκες των καταναλωτών με αναπηρία όρασης και η εκπαίδευση πάνω σε τεχνικές για την βέλτιστη  παροχή υπηρεσιών που αφορούν στη συγκεκριμένη κατηγορία πελατών.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ανθρώπους που εργάζονται σε φυσικά σημεία πώλησης και  εξυπηρέτησης πελατών.

ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ

Γιατί να παρακολουθήσει κανείς το συγκεκριμένο σεμινάριο;

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε άμεση επαφή με ανθρώπους που βιώνουν στην πράξη την  τυφλότητα, γνωρίζοντας έτσι τις διαφορετικές λειτουργικές τους ανάγκες και κατανοώντας πλήρως τους τρόπους με τους οποίους θα πετύχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση τους, στοχευμένα και στο μικρότερο δυνατό χρόνο.
Παράλληλα, μέσα από τις ειδικά διαμορφωμένες ενότητες  του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα δουλέψουν συνεργατικά, καλλιεργώντας κλίμα εμπιστοσύνης και ομαδικού πνεύματος μεταξύ τους, θα μπορέσουν να εκφράσουν απόψεις και προβληματισμούς γύρω από κοινωνικά ζητήματα όπως το φαινόμενο του αποκλεισμού συγκεκριμένων ομάδων πολιτών  από κοινές δράσεις, το κοινωνικό στίγμα καθώς και την πιθανή  αμηχανία και άγνοια σχετικά με την αναπηρία.

ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ:

Γιατί να λάβει μέρος, μία εταιρία, στο εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα;

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρέχουμε αποτελεί μια εταιρική κοινωνική δράση, η οποία γίνεται με οργάνωση, μεθοδικότητα και προγραμματισμό και εγγυάται να επιφέρει ευνοϊκά αποτελέσματα, καθώς τέτοιου είδους κοινωνικές δράσεις διαδραματίζουν ουσιαστικό ρόλο στην εδραίωση θετικής φήμης της επιχείρησης ή του οργανισμού, η οποία με τη σειρά της συντελεί μακροπρόθεσμα στην αύξηση της κερδοφορίας.  Είναι μια επένδυση για τις εταιρείες η οποία έχει 100 τοις 100 απόσβεση.

Πόσο σημαντικό λοιπόν είναι για μια σύγχρονη επιχείρηση να ασχοληθεί σοβαρά με την εταιρική κοινωνική ευθύνη; Η απάντηση είναι η προφανής. Είναι πραγματικά πολύ σημαντικό.
Στα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης παγκόσμιας, διαδικτυακής έρευνας της Nielsen για την εταιρική υπευθυνότητα που διεξήχθη σε 60 διαφορετικές χώρες, με καταναλωτές της Ευρώπης, της Ασίας, της Ωκεανίας, της Αμερικής και της Μέσης Ανατολής, βλέπουμε ότι οι Έλληνες καταναλωτές, κατά δήλωσή τους, είναι περισσότερο διατεθειμένοι να πληρώσουν επιπλέον χρήματα για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που προέρχεται από μια επιχείρηση, η οποία δηλώνει ότι στοχεύει στο να έχει ένα θετικό κοινωνικό ή περιβαλλοντολογικό αντίκτυπο, σε ποσοστό 44% έναντι 40%, που είναι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος.

Μέσω του εκπαιδευτικού μας  προγράμματος, οι εταιρείες που συμμετέχουν έχουν την δυνατότητα  να ενισχύσουν σημαντικά την κοινωνικοποίηση των ατόμων με τύφλωση, δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες  προσβασιμότη τας και σεβασμού δίνοντας ταυτόχρονα στους εργαζόμενους τους το μήνυμα της έμπρακτης συμμετοχής στην ισότιμη αντιμετώπιση όλων.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:

Το σεμινάριο μας  διαρκεί 150 λεπτά και περιλαμβάνει τις εξής ενότητες: Εισαγωγή: Γνωριμία εισηγητών/συμμετεχόντων, μικρή παρουσίαση της Black Light, παιχνίδι γνωριμίας και συνοχής της ομάδας

  • Προσέγγιση & είσοδος στο κατάστημα:
    Εκπαίδευση στις τεχνικές  συνοδείας τυφλών ατόμων, μέσω βιωματικών παιχνιδιών και αντιστροφής ρόλων,
  • Διάλειμμα
  • Παρουσίαση προϊόντων. Εκπαίδευση σε τρόπους παρουσίασης προϊόντων και υπηρεσιών που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών με προβλήματα όρασης. Η εκπαίδευση προσαρμόζεται στον τρόπο με τον οποίο  το κάθε κατάστημα επιθυμεί να προωθήσει τα προϊόντα του.Στο ταμείο:
    Εκπαίδευση στους βέλτιστους τρόπους συναλλαγής των ανθρώπων με οπτική αναπηρία κατά την ολοκλήρωση των αγορών τους και την έξοδο τους από το κατάστημα.
  • Κλείσιμο του σεμιναρίου: Συμμετέχοντες και εισηγητές συζητούν για τις απορίες που προέκυψαν κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης και μοιράζονται  την εμπειρία που αποκόμισαν.
    *Το σεμινάριο πραγματοποιείται στο χώρο των καταστημάτων
Skip to content