ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ BLACK LIGHT MΕ ΤΟΝ ΓΑΛΑΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ HENKEL

Δύο φωτογραφίες. Η πρώτη απεικονίζει εκπαιδευόμενες εκ των οποίων η μια φορά μάσκα σκίασης και κρατά λευκό μπαστούνι, πραγματοποιούν άσκηση συνοδείας. Στην δεύτερη φωτογραφία, φαίνονται εκπαιδευόμενοι που πραγματοποιούν βιωματική άσκηση με καρότσι του σουπερμαρκετ που εφάπτεται στο αναπηρικό αμαξίδιο.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ BLACK LIGHT MΕ ΤΟΝ ΓΑΛΑΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ HENKEL

O Γαλαξίας και η Henkel συνεχίζουν το κοινωφελές τους έργο, υλοποιώντας ουσιαστικά προγράμματα εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης, λαμβάνοντας θέση σε φλέγοντα ζητήματα και παραμένοντας πιστοί στη δέσμευση τους για κοινωνική συνεισφορά και αλληλεγγύη. Τώρα, σε συνεργασία με την Κοιν.Σ.Επ. Black Light, ετοιμάζονται να κάνουν ένα ακόμη βήμα προς έναν κόσμο πιο συμπεριληπτικό.

Ο Γαλαξίας με την Henkel και την Black Light συνεργάζονται για την καμπάνια συμπερίληψης «Δες το Αλλιώς». Η πρώτη από τις δύο φάσεις της καμπάνιας ξεκίνησε στις 20/09/2023 και ολοκληρώθηκε στις 17/10/2023. Το πλαίσιο δράσεων περιλαμβάνει τη διαδικτυακή ενημέρωση μέσω του website 5ae.gr, αλλά και των social media της αλυσίδας Γαλαξίας. Συγκεκριμένα, δημοσιεύονται αναρτήσεις που ενημερώνουν τόσο σχετικά με την καμπάνια, αλλά και σχετικά με τη συμπερίληψη και την αναπηρία, περιεχόμενο εξαιρετικά χρήσιμο για το κοινό.

Παράλληλα, το προσωπικό των καταστημάτων των Super Market Γαλαξίας εκπαιδεύεται στους βέλτιστους τρόπους προσέγγισης και εξυπηρέτησης πελατών με οπτική και κινητική αναπηρία.

Ακόμη, τα προϊόντα Henkel στα καταστήματα Γαλαξίας φέρουν ειδική σήμανση για την καμπάνια κατά τη διάρκεια των ενεργειών, ενώ υπάρχει και η σχετική επικοινωνία και ενημέρωση των καταναλωτών εντός των καταστημάτων. Στόχος είναι να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες για ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση του κοινού σχετικά με την κινητική και οπτική αναπηρία.

Η συνεργασία αυτή έχει ως σκοπό να δείξει ότι «Η αναπηρία είναι ένα κοινωνικό concept περιορισμού που οφείλει να αλλάξει». Το κοινό εξοικειώνεται με το ζήτημα της αναπηρίας και της κοινωνικής διάκρισης που βιώνουν ορισμένοι συμπολίτες μας, ενώ γεφυρώνεται το χάσμα μεταξύ φόβου και ανθρωπιάς.

Η πρώτη φάση της καμπάνιας «Δες το Αλλιώς» ολοκληρώθηκε και μέσα στον Δεκέμβριο αναμένεται και η δεύτερη φάση. Η πορεία, όμως, προς την πλήρη συμπερίληψη δε σταματά εκεί. Γίνονται περαιτέρω αναβαθμίσεις και, παράλληλα, η προσπάθεια προς μια κοινωνία ακόμη πιο συμπεριληπτική, συνεχίζεται.

Φωτογραφίες, οι οποίες έχουν όλες στο κάτω μέρος του από τα αριστερά προς τα δεξιά τα ogo της Henkel, του Γαλαξία και της Black Light, ενώ πάνω και δεξιά έχουν όλες το logo της δράσης "Δες το Αλλιώς". 1. Εικαστικό με εικόνα χεριού που κρατάει λευκό μπαστούνι. Φαίνεται γραμμένη η πρόταση "15 Οκτωβρίου, Ημέρα Εορτασμού του Λευκού Μπαστουνιού". 2. Εικαστικό με εικόνα δύο ζευγαριών χεριών που κρατούν λευκό μπαστούνι ενώ αναγράφεται με λευκά γράμματα σε μωβ φόντο το εξής "Η ιστορία του Λευκού Μπαστουνιού ξεκινά με την λήξη του Α' Παγκοσμίου Πολέμου. Τότε χρησιμοποιήθηκε ως μέσο αποκατάστασης και επανένταξης των ατόμων που τυφλώθηκαν στην μάχη." 3. Εικαστικό όπου φαίνονται τα πόδια ενός ανθρώπου που κρατά λευκό μπαστούνι, ενώ με λευκά γράμματα σε μωβ φόντο είναι γραμμένο " Η σημασία του μπαστουνιού βρίσκεται στην χρήση του ως μέσο ανεξαρτησίας και αυτονομίας των χρηστών..." 4. Εικαστικό όπου φαίνεται λευκό μπαστούνι και τα πόδια της γυναίκας που το κρατά, περνώντας διάβαση πεζών. Από κάτω είναι γραμμένω με λευκά γράμματα σε μωβ φόντο "και επιτρέπει στα άτομα με αναπηρία όρασης να μετακινούνται με ανεξαρτησία αλλά και ασφάλεια".



Μετάβαση στο περιεχόμενο