08 Νοέ SOCIAL MEDIA ACCESSIBILITY TIPS: Αγαπήστε το feedback
Αγαπήστε το feedback
Κανείς δεν περιμένει από τους υπεύθυνους των social media να είναι ειδικοί στην προσβασιμότητα. Σε κάθε περίπτωση, είναι θεμιτό να προσπαθείτε να μένετε ενημερωμένοι, μέσω άρθρων σαν και αυτό αλλά και εάν κάνετε κάποιο λάθος, να λαμβάνετε το feedback ως μια ευκαιρία για να μάθετε περισσότερα πράγματα σχετικά με την προσβασιμότητα.
Ως ένα brand/ μια επιχείρηση/ ένας οργανισμός, μπορείτε να δείξετε ότι είστε ανοιχτοί στην ανατροφοδότηση με διάφορους τρόπους:
- Να έχετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας στο bio.
- Να έχετε το νου σας στα προσωπικά μηνύματα και στα εισερχόμενα email.
- Εάν χρησιμοποιείτε chatbot για να απαντά άμεσα στα μηνύματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας, ρυθμίστε την επικοινωνία με έναν τρόπο που καθιστά εύκολη την πρόσβαση σε έναν πραγματικό άνθρωπο.
- Όταν απαντάτε σε αρνητικά μηνύματα ή σχόλια, διατηρείτε τον επαγγελματικό σας τόνο.