31 Δεκ Recap-2o Εξάμηνο του 2024
Καλή Χρονιά από την Black Light! Ευχόμαστε ολόψυχα το 2025, όλες και όλοι να νιώσετε «μέρος της παρέας», εμείς θα κάνουμε ό,τι περισσότερο μπορούμε ώστε για μια ακόμη χρονιά να νιώθουμε όλοι πως «χωράμε» και συμπεριλαμβανόμαστε σε όσα γίνονται στον κόσμο.
Πριν φύγει όμως αυτή η χρονιά, μαζί με τις ευχές μας σας αφήνουμε και μερικά highlights από το 2ο 6μηνο του 2024:
Ανοίγοντας τα σχολεία επιστρέψαμε και εμείς με μεγαλύτερο ενθουσιασμό να εξοικειώσουμε με την τυφλότητα μαθήτριες και μαθητές και επειδή δεν μας έφτανε η Αττική, με την πολύτιμη βοήθεια της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, με το ξεκίνημα της νέας χρονιάς πηγαίνουμε να συναντήσουμε 2000 μαθήτριες & μαθητές στην Κρήτη. ΕΔΩ όλες οι λεπτομέρειες της δράσης
Επεκτείναμε την συνεργασία μας με την Henkel, την Deva Group και τα supermarket Γαλαξίας, εκπαιδεύοντας εργαζόμενους και εργαζόμενες από τα καταστήματα της Ηλιούπολης και της Γλυφάδας ώστε να εξυπηρετούν ισότιμα τυφλούς και κινητικά ανάπηρους πελάτες, ενώ η καμπάνια με τίτλο: «Δες το αλλιώς» βραβεύθηκε με bronze βραβείο στα Super Market Awards 2024 της Boussias στην κατηγορία ‘’Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη – Άνθρωπος Λιανεμπόριο’’, βραβείο που μας κινητοποιεί ακόμα πιο πολύ να συνεχίζουμε. Μάθε περισσότερα για την εκπαίδευση που υλοποιήσαμε ΕΔΩ και διάβασε όλα όσα κατάφερε η καμπάνια που φτιάχτηκε με πολύ μεράκι από όλες τις πλευρές ΕΔΩ
Σε συνεργασία με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γονέων Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Προβλήματα Όρασης και Πρόσθετες Αναπηρίες «Αμυμώνη» σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε διαδραστικό workshop για την ενσωμάτωση των τυφλών ατόμων στην αγορά εργασίας με τίτλο: “How to support people with visual and sensory disabilities” στο συνέδριο του EASPD Brussels που πραγματοποιήθηκε σε συνδιοργάνωση με Το Δίκτυο στην Αθήνα.
Συνεργαστήκαμε με την NN Hellas υλοποιώντας Taylor Made διαδραστικό Webinar για τα στελέχη του τμήματος marketing και επικοινωνίας στους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αλληλοεπιδρούν συμπεριληπτικά με τους ανάπηρους πελάτες τους, ενώ παράλληλα διεξήγαμε δια ζώσης βιωματικό workshop εξοικείωσης με την τυφλότητα και τις εργασιακές ευκαιρίες που προκύπτουν με την χρήση των νέων τεχνολογιών. Δες ΕΔΩ
Διενεργήσαμε μέσω focus group ανάπηρων χρηστών Audit προσβασιμότητας για τον Οδηγό Εξυπηρέτησης των ατόμων με αναπηρία που δημιούργησε η τράπεζα EUROBANK και διασφαλίσαμε την απρόσκοπτη πρόσβαση του από όλους. Βρες τον ΕΔΩ
Η Χρυσέλλα Λαγαρία, CEO & Co-Founder της Black Light, παρευρέθηκε στο 3ο Συνέδριο του Συνεταιρισμού Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών ‘’ΠΑΝΟΡΜΟΣ’’, μιλώντας για τα κριτήρια ESG και την εργασιακή συμπερίληψη των ατόμων με οπτική αναπηρία στις ασφαλιστικές εταιρείες. Δες ΕΔΩ αποσπάσματα.
Τέλος πιστεύοντας στην αξία που φέρνει η συμπόρευση με όλο και περισσότερους οργανισμούς με χαρά ξεκινήσαμε την συνεργασία μας με την inc.lude, συνεισφέροντας έτσι σε ακόμα περισσότερες DEI πρωτοβουλίες.
Ευχές για ένα χαρούμενο, ισότιμο και συμπεριληπτικό 2025 !
Η ομάδα της Black Light!
Happy holidays from Black Light!
We wholeheartedly wish that in 2025, everyone feels like “part of the group,” and we will do everything we can so that for another year, we all feel included and part of what is happening in the world.
Before this year ends, along with our best wishes, we leave you with some highlights from the second half of 2024:
As the schools reopened, we returned with greater enthusiasm to familiarize students with blindness, and thanks to the invaluable help of GEK TERNA, at the start of the new year, we are going to meet 2000 students in Crete. HERE are all the details of the action.
We expanded our cooperation with Henkel, Deva Group, and Galaxias supermarkets, training employees from stores in Ilioupoli and Glyfada to serve blind and mobility-impaired customers equally. Our campaign titled “See it differently” was awarded a bronze award at the Super Market Awards 2024 by Boussias in the category “Corporate Social Responsibility – Retail Human,” a prize that motivates us even more to continue. Learn more about the training we implemented HERE and read everything the campaign achieved with great passion from all sides HERE.
In collaboration with the Panhellenic Association of Parents, Guardians and Friends of People with Visual Impairment and Additional Disabilities “Amimoni” we designed and implemented an interactive workshop on integrating blind people into the job market titled “How to support people with visual and sensory disabilities” at the EASPD Brussels conference co-organized with THE NET in Athens.
We collaborated with NN Hellas, implementing a Taylor Made interactive webinar for the marketing and communication department staff on how they can inclusively interact with their disabled customers. Simultaneously, we conducted an in-person experiential workshop to familiarize with blindness and the job opportunities arising from using new technologies. Check out HERE
We conducted an accessibility audit for the Disability Service Guide created by Eurobank via focus groups with disabled users, ensuring unobstructed access for everyone. Find it HERE.
Chrysella Lagaria, CEO & Co-Founder of Black Light, attended the 3rd Conference of the Panormos Insurance Intermediaries’ Cooperative, discussing ESG criteria and the employment inclusion of visually impaired people in insurance companies. See highlights HERE.
Finally, believing in the value that comes from collaborating with more and more organizations, we joyfully began our cooperation with inc.lude, thus contributing to even more DEI initiatives.
Wishes for a happy, equal, and inclusive 2025
The Black Light team!